۱۳۸۶ مرداد ۱, دوشنبه

سنتوری بی سنتوری

دلم پره. همان حالی را دارم که گفتم بعد از دیدن فیلم بانو داشتم. اما الان نمی خواهم حرف بزنم. درد دلهام باشد برای بعد. فعلا فقط خواستم اینجا را از نظر خبری به روز کنم. لینک به آخرین اخبار در این باره را می توانید در قسمت My Shared Itemsهمین وبلاگ ببینید.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

کجایی؟
چند وقته دیر به دیر بروز می کنی!؟
نکنه تو هم مثل سنتوری توقیف شده ای!؟ یا به اعتراض نمی نویسی؟

4040e گفت...

کی شعر تر انگیزد؟
خاطر که حزین باشد
یک نکته از این معنی
گفتیم و همین باشد

ناشناس گفت...

نه علي جان، هستم و چيزيم هم نیست...
يك دليل دير update شدن اينجا فيلتر شدن blogger در محل كارم است. قبلا به راحتي مي توانستم هر وقت بخواهم بنويسم و به روز كنم. اما از وقتي blogger را فيلتر كرده اند كارم سخت شده. حتي جواب comment ها را هم نمي توانم سر كار بدهم. از خانه هم وصل شدن به اينترنت برايم راحت نيست و مشكلات خاص خودش را دارد. اين است كه ديرتر از قبل update مي كنم. اما سعي مي كنم چند مطلب را با هم بگذارم كه جبران كرده باشم. البته مشكل كمبود وقت و گرفتاري هاي خودم هم مزيد بر علت است. به اضافه دلايل ديگري كه در خود وبلاگ توضيحش داده ام.

paspars گفت...

کامنت قبلی را دوباره می نویسم که بشه خوندش
نه علي جان، هستم و چيزيم هم نیست...
يك دليل دير به روز شدن اينجا فيلتر شدن بلاگر است. قبلا به راحتي مي توانستم هر وقت بخواهم بنويسم و به روز كنم. اما از وقتي بلاگر را فيلتر كرده اند كارم سخت شده. حتي جواب کامنت ها را هم نمي توانم سر كار بدهم. از خانه هم وصل شدن به اينترنت برايم راحت نيست و مشكلات خاص خودش را دارد. اين است كه ديرتر از قبل به روز مي كنم. اما سعي مي كنم چند مطلب را با هم بگذارم كه جبران كرده باشم. البته مشكل كمبود وقت و گرفتاري هاي خودم هم مزيد بر علت است. به اضافه دلايل ديگري كه در خود وبلاگ توضيحش داده ام.