۱۳۸۹ اردیبهشت ۷, سه‌شنبه

یک دو سه، آزمایش می‌کنیم

خب به سلامتی این بلاگرفته هم فیلتر شد و امثال من که ویلاگ‌هایمان مال بلاگر است را کاسه چه کنم دستمان داد. هرچند بنده اصولا سعی می‌کنم چیزی ننویسم که اسباب دردسر شود و گزک دست کسی دهد، اما چه می شود کرد؟ این از آن موارد است که خشک و تر با هم می‌سوزند. به هرحال گفتم شاید از این بسته شدن در حکمتی در کار است و گشتم دنبال آن در دیگر! پس به صرافت افتادم پست ایمیلی بلاگر را یک امتحانی بکنم.

قصد دارم این پست را با ایمیل به بلاگر بفرستم. الان که دارم می‌نویسم نمی‌دانم بعد از پست کردن، این نوشته را خواهید دید یا خیر و اگر می‌بینید چه جوری می‌بینید؟ تر و تمیز، یا به هم ریخته و با آت و آشغال اضافی! اگر درست نمی‌بینید به بزرگی خودتان ببخشید. این در واقع یک پست تستی است برای اینکه ببینم عملکرد این سرویس ایمیلی بلاگر چطور است. واسه اینکه این تست کامل شود یک دانه عکس الکی هم چسبانده‌ام به ایمیل تا ببینم بلاگر چه بلایی سرش می‌آورد و چه جور آن را نمایش می‌دهد.

اگر دیدم این پست خیلی درب و داغان است هر وقت که توانستم به بلاگر وارد شوم حذفش می‌کنم. ولی امیدوارم مجبور به این کار نشوم و بشود در این روزگار پرفیلتر، ویلاگ‌نویسی ایمیلی را درست و حسابی جایگزین پست مستقیم کرد. اگر این آزمایش ok شد فقط می‌ماند کامنت‌ها. آن هم جای نگرانی ندارد. حتما کامنت بگذارید. مطمئن باشید که قبل از بیات شدن تاییدشان خواهم کرد.
#

۱ نظر:

paspars گفت...

مثل اینکه شد، بد هم نشد...