۱۳۸۸ خرداد ۱۱, دوشنبه

یک نقش و دو بازیگر

نمایش "شکار روباه"، آخرین نمایش دکتر علی رفیعی که اسفند 87 اجرا شد، بخش زیادی از تاثیرگذاری خود را مدیون بازی حیرت انگیز سیامک صفری در نقش آغامحمدخان قاجار بود. او خود خود آغامحمدخان بود. پس از دیدن بازی بی‌نظیرش امکان نداشت بتوان هیچ بازیگر دیگری را در این نقش تصور کرد. این را داشته باشید...

در یکی از شماره‌های تازه ماهنامه فیلم گفتگویی انجام شده با دکتر علی رفیعی و از او درباره بازیگری این نقش پرسیده شده. او گفته که برای اجرای این نمایش سیامک صفری سر کار دیگری بوده و او مجبور شده که منتظر او بماند تا فرصت حضور در این نمایش را پیدا کند. چون غیر از او فقط یک نفر دیگر می توانسته این نقش را بازی کند. احمد آقالو ، که او هم دیگر در میان ما نبود.

فکرش را نکرده بودم، ولی حقیقتا تنها کسی که می‌توانست غیر از سیامک صفری این نقش را بازی کند احمد آقالو بود. آنهایی که شکار روباه را دیده اند می دانند چه می گویم. یادش بخیر...

۸ نظر:

سجاد گفت...

سلام تازه وبلاگ شما رو دیدم
فکر میکنم وبلاگ جالبی داشته باشی
خوشحالم از اینکه اینجا رو پیدا کردم:)

سجاد گفت...

میام بهت سر میزنم...

سجاد گفت...

اولا خوشبحال شما که توانستید این نمایش رو ببینید
دوما یاد احمد آقالو گرامی
سوما مرسی از محبت شما...

سجاد گفت...

مطلب کوتاه بود همین الان خوندم و خوشم اومد.
خسته نباشی.
بازم بهت سر میزنم. پس اگر امکان داره بهم لطف کن و یه توضیح در مورد نمایش "شکار روباه" بهم بده و نظر خودت رو هم همینطور، اگر امکان داره. تشکر@->-

paspars گفت...

دوست عزيز . خوشحالم كه از اين وبلاگ خوشت آمده. اميدوارم در دفعات بعدي كه سر مي زني باز هم همين نظر را داشته باشي. در مورد شكار روباه هم قبلا مطلبي در همين وبلاگ نوشته ام. آدرسش اينه:
http://blog.paspars.com/2009/03/blog-post_191.html
يك نگاهي بينداز. اميدوارم هماني كه مي خواهي باشد.

سجاد گفت...

سپاسگزارم دوست عزیز@->-

ناشناس گفت...

ای وای مثل اینکه شما لینک اون پست رو گذاشته بودید و من متوجه نشده بودم.

سجاد گفت...

ای وای مثل اینکه شما لینک اون پست رو گذاشته بودید و من متوجه نشده بودم.