۱۳۸۸ شهریور ۱۷, سه‌شنبه

مزاحمت‌های یک کاربر نما در این وبلاگ

با عرض معذرت از دوستان، برخلاف میل شخصی ام مجبور شدم در این وبلاگ انتشار بی درنگ کامنت را بردارم و قبل از انتشار آنها را بررسی نمایم. دلیلش...

چندی است یک نفر با نام "سجاد" در این وبلاگ کامنت های کم و بیش بی ربطی می‌گذارد. با اینکه لحن اغلب کامنت هایش زیاد مناسب نبود اما تا به حال سعی کردم دموکراتیک برخورد کنم و به روی خودم نیاورم.

اما چندی پیش وقتی داشتم مراجعات به وبلاگم را بررسی می کردم، وبلاگ های ناآشنایی دیدم. به آنها که رجوع کردم دیدم این "سجاد" در آنجا کامنت می‌گذارد و به وبلاگ من بعنوان وبلاگ خودش لینک می‌دهد.

نمی دانم واقعا اسم این کار چیست و چه لذتی دارد و چرا باید کسی دست به چنین کاری بزند...

به هرحال کاری که از من ساخته است این است که از این پس جلوی کامنت گذاشتن اینگونه افراد را در این وبلاگ بگیرم و از صاحبان سایت ها و وبلاگهایی که از طرف او و به نام وبلاگ من کامنت گذاشته شده عذر خواهی کنم و اعلام کنم که آن نظرات از سوی من نبوده است.

۱ نظر:

علی گفت...

من تعجب می کردم که با وی مدارا می کنی و فکر می کردم لابد وی را می شناسی.
به هر حال عجب خواننده هایی پیدا می شود!
همین!